tsak77
Χρῆστος Τσακίρογλου
Με αφορμή αυτή τη συζήτηση, αναρτήθηκε το θέμα του πως διακρίνουμε τα είδη του μέλους σε Ειρμολογικό, Στιχηραρικό και Παπαδικό. Λόγω του ότι τα κριτίρια δεν είναι πάντα τα ίδια, παραθέτω δύο αποσπάσματα από δύο θεωρητικά συγγράμματα που "συγκρούονται" στο θέμα αυτό, το του Χρυσάνθου Αρχιεπισκόπου Διρραχίου (έκδοση 1832) και αυτό του Παναγιωτόπουλου (έκδοση 2003).
Η προσωπική μου άποψη είναι ότι ο διαχωρισμός του Χρύσανθου είναι ορθός, εφόσον έτσι δικαιολογούνται και οι ορολογίες ιδιαιτέρως σε ότι αφορά τα δύο πρώτα είδη (Ειρμολογικό και Στιχηραρικό). Θα είχε πιστεύω ενδιαφέρον να δούμε και άλλες απόψεις πάνω σε ένα σημαντικό ζήτημα όπως το παρόν, ώστε να κουβεντιάζουμε με τις ίδιες ορολογίες, τις οποίες ορίζουν συγκεκριμένοι παράγοντες, αλλά και να δούμε και άλλες θεωρητικές προσεγγίσεις του θέματος.
Η προσωπική μου άποψη είναι ότι ο διαχωρισμός του Χρύσανθου είναι ορθός, εφόσον έτσι δικαιολογούνται και οι ορολογίες ιδιαιτέρως σε ότι αφορά τα δύο πρώτα είδη (Ειρμολογικό και Στιχηραρικό). Θα είχε πιστεύω ενδιαφέρον να δούμε και άλλες απόψεις πάνω σε ένα σημαντικό ζήτημα όπως το παρόν, ώστε να κουβεντιάζουμε με τις ίδιες ορολογίες, τις οποίες ορίζουν συγκεκριμένοι παράγοντες, αλλά και να δούμε και άλλες θεωρητικές προσεγγίσεις του θέματος.